Management assistent (16-20 uur per week)
Vind jij het leuk om een spin in het web te zijn voor onze Stichting en houd je ervan om overleggen en evenementen te organiseren? Ben jij bovenal integer, kan jij snel schakelen, moeiteloos prioriteiten stellen en signaleer je vroegtijdig eventuele knelpunten. Je pakt daarnaast werkzaamheden proactief op en toon je initiatief? Dan ben jij op je plek als management assistent bij de Sociale Dorpsteams Utrechtse Heuvelrug!
Wie zijn wij?
Iedereen is van betekenis. Met die gedachte zetten wij ons in voor een vitale en veilige samenleving. Altijd vanuit onze expertise en passie voor ons vak. Wij zijn de Stichting Sociale Dorpsteams Utrechtse Heuvelrug en werken in opdracht van de gemeente Utrechtse Heuvelrug. We bieden basishulp en leiden toe tot een Wmo-, OGGZ- of Jeugdhulpvoorziening, jongerenwerk en sociale netwerken in de dorpen. Indien nodig coördineren we de zorg en dienstverlening. We werken preventief, creatief en geven vertrouwen. We observeren, activeren en creëren kansen. Zo versterken we samen met de inwoners de sociale basis.
Dit doen we vanuit drie dorpsteams met elk een eigen werkgebied. Omdat we een kleine organisatie zijn is er veel ruimte voor eigen initiatief, zijn we flexibel en kunnen we voortvarend handelen. Onze teams bestaan uit collega’s die daar sterk in zijn, zowel individueel als samen. We zijn de spin in het sociale web in onze dorpen.
Wat ga je doen?
De functie van management assistent is er bij de Stichting om onze directeur-bestuurder, managementteam, de raad van toezicht en de ondernemingsraad ondersteuning te bieden. Een bijzondere combinatie die voldoende uitdaging biedt. Door jouw inzet, je oog voor structuur en je nauwkeurigheid creëer je overzicht en rust. Je hebt toegang tot veel vertrouwelijke informatie en natuurlijk ga jij daar integer en discreet mee om.
Het takenpakket omvat in elk geval het volgende:
- Je bent de organisatorische ondersteuner voor de directeur-bestuurder
- Je verzorgt de agenda’s en verslagen/ actielijsten
- Je voert diverse secretariële/administratieve werkzaamheden uit
- Beheert de mailbox van het secretariaat en handelt daaruit voortkomende acties af
- Je stelt jaarplanningen op (MT, RvT, OR)
- Je monitort het Werving & Selectie proces (bijhouden sollicitatie inbox)
- Je bewaakt de actiepunten en deadlines
Wie ben je?
Je hebt een klantgerichte persoonlijkheid met uitmuntende communicatieve vaardigheden. Je hebt bij voorkeur affiniteit met het sociaal domein. Je staat open voor feedback, vernieuwingen, en je hebt de kennis en ervaring om verfrissende verbeteringen voor te stellen. Vanzelfsprekend ben je communicatief vaardig, dit gecombineerd met een flinke dosis politieke sensitiviteit.
Verder nog iets?
Jazeker! We verwachten dat je relevante werkervaring en minimaal MBO opgeleid bent. Daarnaast vinden we het belangrijk dat je:
- Ruime en aantoonbare ervaring hebt in management assistent functies
- Je beschikt over uitstekende Nederlandse taalvaardigheden in woord en geschrift
- Je beschikt over goede computervaardigheden en kennis van Microsoft Office 365
- Kennis van en ervaring hebt met agendabeheer en verslaglegging
- Je bent accuraat en zorgvuldig
- Je overziet het grote geheel en blijft rustig ook al komen er veel dingen op je af (stressbestendig)
- Je handelt proactief en kan snel schakelen
- Je zoekt de verbinding op met de juiste personen
- Beschikbaarheid op de donderdag is een vereiste voor deze functie, en de voorkeur voor de maandag en/of dinsdag daarbij als werkdagen
Wat bieden wij?
We vragen wat van je, maar daar staat natuurlijk ook wat tegenover. Bij ons krijg je een prima salaris (schaal 6 of 7 - CAO Sociaal Werk, afhankelijk van ervaring), een individueel keuzebudget en mogelijkheden om je verder te professionaliseren via een loopbaanbudget. Daarnaast bieden we professionele èn leuke collega’s die werken in integrale Dorpsteams en expertiseteams en een jaarcontract met mogelijkheid tot verlenging.
Herken jij je in dit profiel?
Wij kijken uit naar jouw reactie! Dit mag door het sturen van je cv en korte motivatie ter attentie van Elsbeth Vogel - de Groot (directeur-bestuurder) via sollicitaties@samenopdeheuvelrug.nl.
Nieuwsgierig geworden, maar wil je eerst meer informatie? Onze directeur-bestuurder Elsbeth Vogel -de Groot beantwoordt al je vragen en is te bereiken via: 06 83 85 92 78 (bij geen gehoor kan je een bericht inspreken en ze belt zo spoedig mogelijk terug).
De sluitingsdatum is zondag 12 januari 2025.
Acquisitie stellen wij niet op prijs.